Οι δηλώσεις του Έρλινγκ Χάαλαντ και των δύο προπονητών, μετά τον αγώνα της Νορβηγίας με τη Σενεγάλη (3-2) για τον 9ο ομίλο (2η αγωνιστική):ΕΡΛΙΝΓΚ ΧΑΑΛΑΝΤ (MVP/ επιθετικός Νορβηγίας): «Ήταν
το μεγάλο μου όνειρο να οδηγήσω τη εθνική μου ομάδα στα νοκ-άουτ ενός Παγκοσμίου Κυπέλου. Το να το πετυχαίνουμε από τη 2η αγωνιστική είναι απίστευτο. Αυτή η ομάδα έχει τεράστια ψυχή. Ήμασταν κυνικοί και αποτελεσματικοί όταν έπρεπε».
ΣΤΑΛΕ ΣΟΛΜΠΑΚΕΝ (Προπονητής Νορβηγίας): «Γνωρίζαμε ότι η Σενεγάλη είναι μια εξαιρετικά γρήγορη και ποιοτική ομάδα. Μας πίεσαν πολύ και είχαν την κατοχή, αλλά η αμυντική μας προσήλωση μετά το 3-1 ήταν υποδειγματική».
ΠΑΠΕ ΤΙΟ (προπονητής Σενεγάλης): «Κάναμε λάθη στην άμυνα που δεν επιτρέπεται να κάνεις σε αυτό το επίπεδο. Όταν δίνεις χώρο στον Χάαλαντ, ξέρεις ότι θα σε τιμωρήσει. Ήμασταν καλύτεροι στη δημιουργία. Είναι μια δύσκολη βραδιά. Τώρα πρέπει να κερδίσουμε το Ιράκ την τελευταία αγωνιστική και να εξαντλήσουμε τις πιθανότητες πρόκρισης ως μία από τις καλύτερες τρίτες ομάδες».