on air v3

Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας στα δικαστήρια ο 43χρονος – Το ξέσπασμα του αδελφού της 45χρονης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Typography
Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, με συνοδεία ανδρών της ΟΠΚΕ, πέρασε το κατώφλι της Εισαγγελίας Χανίων στις 10 το πρωί, ο 43χρονος καθ’ ομολογίαν δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη.

Ο 43χρονος Σκοπιανός

φορούσε αλεξίσφαιρο γιλέκο, ενώ έξω από τα δικαστήρια βρίσκονταν συγγενείς και φίλοι της άτυχης γυναίκας. «Βρωμιάρη, δολοφόνε, με σκυμμένο το κεφάλι έπρεπε να είσαι» φώναξε φίλη της Σταυρούλας.

Ο κατηγορούμενος ο οποίος νοικίαζε κατοικία της 45χρονης και βρισκόταν από την αρχή στο επίκεντρο των ερευνών, την Κυριακή ομολόγησε την πράξη του και υπέδειξε στις Αρχές το σημείο όπου είχε κρύψει τη σορό, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, βρέθηκε σε προχωρημένη σήψη και πολύ κακή κατάσταση.

Τι είπε ο αδελφός της 45χρονης

Στα Δικαστήρια παρών είναι και ο αδελφός της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη, Γιάννης.

Ο ίδιος σε δήλωσή σου του για την τραγωδία που βιώνει ανέφερε ότι «δυστυχώς είμαι σε μια άσχημη θέση. Ούτε ήθελα να τον ξαναδώ. Ούτε εκείνον, ούτε το δεύτερο τέρας που είναι η γυναίκα του. Εύχομαι να πάθει ότι χειρότερο μπορεί να πάθει. Σήμερα θα καταθέσω μήνυση και στη γυναίκα του γιατί δεν είναι καθόλου πρέπον να βγαίνει να λέει πράγματα για κάποιον που δεν ζει και να τον προσβάλει έτσι. Την θεωρώ χειρότερο τέρας και από αυτόν, με τη δήλωση που βγήκε και έκανε. Αύριο το πρωί είναι η κηδεία της αδελφής μου. Οι γονείς μου δεν είναι σε καλή κατάσταση».

Αναφορικά με τις προσπάθειες του 43χρονου και της συζύγου να αποπροσανατολίσουν τις αρχές ο αδελφός της 45χρονης υπογράμμισε ότι «ο έξυπνος παραδέχεται ο χαζός επιμένει».