Την Κάσο και την Κάρπαθο επισκέπτεται ο Νίκος Ανδρουλάκης τη Δευτέρα και την Τρίτη.Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα, στις 14:30, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής θα επισκεφθεί τον Λόχο Εθνοφυλακής «Κασιωτών
Αγωνιστών». Στις 19:00 θα έχει συνάντηση με φορείς της Κάσου στο κέντρο νεότητας «Γιάννης Μαρίνος».
Την Τρίτη, στις 11:00, θα περιοδεύσει στο κέντρο της Καρπάθου (περιοχή Πηγάδια) και στις 13:00 στο χωριό Όλυμπος. Στις 19:30 ο κ. Ανδρουλάκης θα μιλήσει στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Καρπάθου.